Känns de tryggare om jag går här med dig?

ehm igår när jag traskade hem efter en väldigt god middag hos astrid och greg och sen en trevlig drink på TGI Friedays är det en kille som går ifatt mig. kommer upp bredvid och säger:

"Känns de tryggare om jag går här med dig?"

Trevlig kille men de kunde nog ha skrämt slag på många..
Frågan e ju om de kändes bättre, vist de va trevligt att ha ngn att prata med i de kalla vädret men han kunde ju varit vem som hälst...
Han kan ju få ha följe med mig fler gånger :P

Idag e de jobb, älskar mitt jobb, idag har vi bakat massor och nu efter lunch ska vi gå och köpa lördagsgodis och sen åka pulka =)

Ikväll blir de FEST!!!

Mitt internet har ännu inte kommit :(


Kommentarer
Postat av: Karlan.

måste bara säga tack för ett gott skratt. verkligen vågligt av killen.;)

2010-02-14 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0