i en annan del av malmö

tror att jag lider av väldigt dålig karma, totalförvirring eller så e mitt liv bara ett sort skämt
risken finns att de e en komination av alltihopa...

Idag har jag i alla fall kommit en hel timme förtidigt till skolan..
och skurit tre av mina tio fingrar, två av såren vet jag inte när dom uppkom förmodligen mär jag var på jobb och de tredje när jag diskade en helt vanlig matkniv (de va i alla fall inte en smörkniv gjord i trä)

Förster shopa gör man bäst klockan tolv på natten, ingen risk att man handlar ngt onödigt^^

"tänk om en konditor kunde vara som en bartender och fick lov att säga till när ngn fått i sig tillräckligt eller att du måste springa fem varv innan du får mer"


Många roliga saker sagda och hörda idag, tyvärr komms de inte ihåg fullt så mycket, har fullt upp med att försöka komma ihåg allt jag lär mig i skolan haha

Gillar min lägenhet för den som undrar =)

Längtar till sommaren!
nu sover tini redan, vår lilla onsdagsfest gick sådär, haha vi han till lillatorg, bestämde oss för att de verkade vara lite folk redan innan vi gick in, tog en paj mc där vi råkade känna snubben som jobbade där och fick galet många lökringar (TACK) och sen gick vi hem, trevlig kväll men kanske inte vad som var tänkt.

god natt

smart have the plans but stupied have the stories


Kommentarer
Postat av: TINI

JAG ÄLSKAR DIG, hihihihihihiiiii. o jag älskar lökringar, men inte fullt så många kanske. frukost är däremot överlägset bäst, har ätit det två gånger nu ¨på två timmar, gött!



smart have the brains, but stupid has the balls. =)

2010-02-18 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0