Bankkort går att tvätta!

Dagen började med att jag var lite irriterad för att tvättmaskinen inte var påsatt och klar när jag vaknade, men de kan man inte sura över hela livet så jag slutade med de och satte snällt igång den själv :)
Tömmer den
och känner att de e ngt i en va fickorna på mina byxor :-S

Hahahahahaha Mitt bankkort, ID och sedlar :D
Undrade väldigt mycket om de fortfarande om de skulle fungare ngnsin igen. Frågade min syster vad hon tyckte och hon bara skrattade åt mig. Dagen börjar ju bra.

Testar de i Automaten och YES de funkar fortfarande! SÅ om ni känner att bankkortet e lite snuttsigt e de bara att tvätta de i 40grader i tvättmaskinen ;-)

Har även idag fått mina nycklar och mamma kom med massa grejer, skickade lite otacksamt hem hälften av dem igen med motivationen att antingen tar du med dem eller så slänger jag de =)

Idag har jag även solat solarium för första gången i mitt liv och för alla er som hatat min telefon och tyckte de senaste två åren att jag ska byta så har jag nu en ny dock är även den ROSA! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0