att sova eller att inte sova

Trevligt men lite vin bland flyttkartonger med sara medan vi satt och tittade på när philip packade igår, tycker om att titta på när andra jobbar :P

Känner mig lite duktigt som har börjat plugga faktiskt, riktigt härligt att ha gjort nästan hälften av mina frågor, de vill säga typ 14 av de 38 jag behöver göra av de sammanlagda 109 varav bara typ 10 kommer på tentan. Ja nej men livet e underbart.

Ikväll blir de träning box, ska slå slå ut all min aggresion (har inte mycket så de lär inte bli så svårt), eventuell ångest och ja vad jag nu kan hitta att slå bort :D

Sen blir de jobb hela helgen... =)

Idag skulle jag vakna 06.00 för att se hockeyn, de gick ju sådär somnade om och vaknade inte igen förrän 10, lite jobbigt eftersom jag skulle egentligen skulle vara på systers jobb klockan åtta och sen vara i lund 11, men de han jag inga problem kompis! (inte syrrans jobb då)

Dags att återgå till pluggandet

Hälsa och sjukdom


Kommentarer
Postat av: TINI

Ditt undermedvetna är det banne mig jag som styr ;) man ska inte se på sport, så jag skickade john blund till dig så du sov litta ti :D

2010-02-25 @ 17:06:45
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0