Så va dom sena igen...

Dagens fråga är: Varför skriver jag om politik i min blogg när mitt liv är fyllt av andra mycket roligare historier...


Har precis varit på bio med fruen, nice med våra tisdags dejter! Gillas, dock blir den nog flyttad nästa vecka pga jobb, men för att komma till saken så innan bion va vi i en affär också skulle köpa godis, och de blidde kinderägg =) Nog de roligaste som uppfunnits!
De bästa e när man får en sån grej man behöver bygga ihop :P (bygger ihop den nu, undrar vad de blir..?)


A- Får vi se Grown Ups, eller e vi lite sent ute?
Biljettnissen1 - Ja, ni har tur egentligen slutar vi sälja biljetter till filmen när den börjar men de e tre min kvar..
Biljettnisse2 - trodde du skulle va snäll idag!?
Biljettnisse1 - Jag sa ju att dom har 3 min på sig!
A - bra!

Så i alla fall missade vi bra reklamen och kom perfekt till filmen!


Nu sömn och sen får vi se vad morgondagen har för spännande med sig. =)

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0