I eat rainbows

Vem har sagt att de e inte e fint väder när de regnar och dåligt när solen skiner?


Ja min dåliga karma fortsätter i alla fall och jag vet inte om jag ens bör berätta allt.. haha pinsamt, kan korta ner de med att folk inte bör låta mig bo själv eller använda datorn på jobb... haha kanske skulle buras in i en stängd cell där man inte kan hitta på massa konstigheter.

Flyttade in fågeln min till vardagsrummet för jag tänkte att han kanske också ville titta på tv och inte sitta själv i köket, han verkar nöjd :D



Dagens tips 1. : Låt inte en kyklingfilé ligga framme i vasken i två dygn, luktar räligt när du kommer hem!

Dagens tips 2. : Ge inte datorn på jobb virus, de blir så mycket klödd när de ska fixas. haha

Dagens nyhet :
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/carlsbergarbetare-strejkar-for-sina-dagliga-ol_4534877.svd


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0