Påskharen kom även iår!

kommer inte ihåg när jag skrev sist och orkar inte titta efter så jag bara skriver vad jag funderar på ist!

Glad Påsk på er förresten!
OMG! ball vecka detta har varit!
Bal i onsdags baklänges som de ska vara började vi med 
EFTERFEST (varm öl och dålig musik)
SEXAN (pyttipanna i vanligordning)
VÄNTAN (här brukar de ju bara dans men inte denna gången)
EFTERRÄTT ( ngn pannakotta, god va den! Och vi lyckades lura till oss två extra på vårt bord)
HUVUDRÄTT (kyckling och potatis sallad, helt enkelt förlite mat, men ganska okej)
FÖRRÄTT (vem fan vill ha en grov macka med två tradia sill bitar på när man redan ätit massor? INGEN!!!)
Sen blev de att dra hem för förfester sysslar vi tydligen inte med haha så ingen dans för Annelie, men de togs igen senare i veckan!


Jobb jobb jobb de e NICE!

Jag skulle vilja tro att gårdagens utgång va en av de bästa på ett bra tag =) Kaptenen tog tydligen över majoriteten av församlingens förstånd, han e lurig den där morgan!
Förfesten va ändå sjukt ball!
Tini har ju en trevlig granne som vi lyckades skäma ut ordentligt! men sitter man och runkar så att grannarna ser får man skylla sig själv! Haha Coffe vinkade i alla fall till snubben och han dök ner på golvet sen såg vi inte honom mer den kvällen. Men enligt rapporter från tini var han tillbaka idag, bara för att man kan se inte den ena dagen betyder väl inte de att man kan se in andra dagar me?? JO!!
I alla fall blide de Skeppsbron

C- men vi va ju inte där alls länge!
A- Eller så va vi där i två timmar!
C- kändes som typ 20 min
A- Minst två timmar!

Och idag e de Påskafton och de betyder godis!
Fin skara på 9 barn i ålder 8-22 gick vi efter mycket tjat och mat på jakt efter påskäggen, och vi hittade dem :D Sen började byteshandeln! haha man kan ju inte gilla allt godis man får :P


Massor med mat va de också, princip hållare som man blivit va man ju tvungen att smaka på allt, även laxpatén )stavning), ålen, varenda sillsort och allt annat som stod på bordet så blev man ju duktigt mätt men man får ju passa på! Vet ju aldrig när man får mat nästa gång!!
(imon när de e middag hos farmor)

Men nu ska jag diska färdigt och sen kanske se film eller ngt annat fint kanske spela färdigt mitt harry potter spel haha

Hoppas påskharen har varit hos er alla!

pusshaj

Kommentarer
Postat av: tini

jag älskar betyget på skeppsbron & förfesten.

2010-04-04 @ 19:38:14
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0