Karnevals tidning!

Varför sova när man kan vara vaken och jobba??

Igår va veckans enda lediga vecka och Annelie tänkte sova sjukt länge, till typ tre eller ngt, fick hon gjort de?? NEJ! Hon vaknade klarvaken klockan nio... Gïck upp och hälsade på sin fågel, tog en kaka och gick tillbaka till sängen och tvingade sig själv att stanna där till klockan blev elva... Rastlös nehej säger ni?!

P- du skulle bara våga peta på mig med den!! (golvmoppen)
A- Jag tar de som en utmaning!
*petar honom i magen*
P- du e korkad!
*fighten e igång*
P- Jag borde kanske tvätta ditt hår med den!
A- De gör du inte!
P- fred?
A- okej!

P- Vi e dom sämsta arbetarna!
A- Jag vet... Vi kanske ska jobba lite...


P- Jag gillar hur vi jobbar nu!
A- JA! vi e ju effektiviteten själv!


Dagens film tips: Allt för min Syster

Dagens tips för imorgon: Köp en Karneval tidning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0